پنج عامل مهم برای پیشگیری از کاهش هورمون آنتی مولارین AMH

پنج عامل مهم برای پیشگیری از کاهش هورمون آنتی مولارین AMH
شنبه 23 دسامبر 2023

گرفتن آفتاب رابرای دریافت ویتامین دی را فراموش نکنید.

امروزه بدلیل نگرانی از آسیب آفتاب کاهش ویتامین دی را بسیار شاهدهستیم.بهتر است روزانه ۲۰ دقیقه بین ساعت ۱۱تا ۱۴ بایک پوشش مناسب آفتاب بگیرید.

آفت کش وحشره کش ها

ازحشره کش ها وآفت کش استفاده نکنید.

آفت کش ها وحشره کش ها برای باروری شمامشکل ایجاد می کند.پس بهتر است برای باغچه و گیاهان فضای داخلی آپارتمان خود ونیز ازبین بردن حشرات از سموم طبیعی مثل سرکه – جوش شیرین ……استفاده نمایید.

آب بد ننوشید.

آبی که مصرف می کنید حتما ازفیلترشدن وتمیز وبهداشتی بودن آن مطمئن شوید.سعی کنید آب خود را در ظروف شیشه ای واستریل بنوشید.از نوشیدن آب در ظروف وبطری های یکبار مصرف خودداری کنید.

وجود ماده BPNدر پلاستیک که بک ماده سمی است براحتی از طریق اب مانده وگرم شده در بطری پلاستیکی یکبار مصرف  می تواند وارد بدن شما شود.

کارهای روزمره تان را زیاد نکنید.

در طول روز برای خود  ساعاتی را برای استراحت وخوابیدن اختصاص دهید.وقتی یاد بگیرید از خودتان بهتر مراقبت کنیدنتیجه آن باعث حمایت ذخایر تخمدانی خواهد بود.

ازتامپون استفاده نکنید.

پنبه ماده اصلی پدهای بهداشتی وتامپون هامی باشد.ازآنجاییکه پنبه دارای ماده ای بنام گلوکوپاداست که حاصل هزاران آفت کش ها می باشد.بایستی گفت استفاده از تامپون ها وتماس مستقیم آنها با مخاط وازن باعث جذب این ماده سمی به گردش خون میشود .این اتفاق برای پد های بهداشتی میسر نمشود.شما می توانید در مواقع اجبار ونیاز به تامپون از تامپونهای ارگانیک استفاده کنید.